13.5 C
Varėna
2024 / 03 / 28

Pakerėję kvapai virto į sėkmingą verslą

Ar jau skaitete?

80 darbuotojų, socialiniai projektai, edukuojančios paskaitos, net 9 firminės parduotuvės ir dešimtys aukštos kokybės rankomis gaminamų aromaterapijos produktų visai šeimai – tai šiandieninis „aromáma“ veidas. Tačiau viskas prasidėjo nuo paaugliško susidomėjimo užburiančiu kvapų pasauliu.

- Reklama -

„Kai jam buvo 14 metų, ėjau pas masažo meistrę ir ji man atliko masažą su eteriniais aliejais. Grįžau iš to masažo visa kvepianti, užburta, tėvams pasakiau, kad noriu to išmokti. Nereikėjo nei naujų batų, nei drabužių, troškau kursų. Taip pradėjau gaminti mišinius, kremus, bet tuomet aromaterapija buvo kaip estetinis dalykas mano gyvenime“, – laidoje pasakos įkūrėja Giedrė Veličkienė.

Prekės ženklo „aromáma“ autoriai Giedrė ir Remigijus Veličkos. Nuotrauka Tomo Petrovskio.

Tačiau gimus pirmajam vaikui, aromaterapija Giedrei įgavo kitokį vaidmenį. Ieškodama būdų, kaip palengvinti kūdikio pojūčius sloguojant, skaudant pilvukui ar dygstant dantukams, pradėjo gimti mišiniai su sveikatinimo potekste. Bėgant metams veikla taip išaugo, kad prie verslo prisijungė ir Giedrės vyras Remigijus.

„Viskas ėjosi labai gerai, bet jeigu noriu kurti, administraciniai dalykai pasilieka nuošalyje. Važiavom į Lenkiją, į parodą, ilgas kelias, pradėjom šnekėti, kad man kyla minčių, jog gal reikia viską baigti, nes nebepajėgiu. Reikėjo stiprios vadybos, žmogaus šalia, kuriuo galėčiau pasitikėti“, – prisipažins Giedrė.

Aromáma. Nuotrauka Tomo Petrovskio.

Išgirdęs žmonos pagalbos šauksmą, vyras paliko operatoriaus darbą televizijoje ir perėmė įmonės administracines vadžias bei finansines ir plėtros klausimus, kad Giedrė galėtų atsiduoti kūrybiniams procesams ar komunikacijos projektams. Gyvenimo būdu tapusį verslą sutuoktiniai vysto vadovaudamiesi meile kiekviename žingsnyje, paprastumu, žmogiškumu ir sąžiningumu. Tai pasiteisina, mat per 7 metus, įmonė išaugo ne tik Lietuvoje, bet ir ėmė veiklą vykdyti Lenkijoje bei Latvijoje.

„Gyvenimas versle“ – jau antrą sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val., tik per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Taip pat skaitykite:  Nefinansinius priedus gauna 79 % darbuotojų
spot_img
spot_img
spot_img