8.3 C
Varėna
2024 / 03 / 28

E. prekyboje naujovių pasiūliusio Jonukas.lt planuose – robotizacija ir bepilotės skraidyklės

Ar jau skaitete?

Dėl karantino ribojimų galimybių prekiauti fizinėse parduotuvėse netekusiems prekeiviams užsimoję padėti ir į visai kitą veiklos sritį nėrę verslininkai skaičiuoja pirmuosius rezultatus. Jų atidaryta elektorinės prekybos platforma Jonukas.lt suteikė galimybes į e. komerciją persiorientuoti daugybei pardavėjų. Pozityviai tokią koncepciją, kai visas reikiamas prekes galima rasti vienoje vietoje, vertina ir pirkėjai. Kaip teigia vienas šios e. komercijos platformos įkūrėjų Martynas Gelgotas, tokios prekybos koncepcijos populiarumas, nepaisant laisvėjančių reguliavimų ir žmonių grįžimo į fizines parduotuves, išliks ir ateityje.

- Reklama -

Analogų Lietuvoje nėra

Martynas Gelgotas, vadovaujantis programavimo paslaugas teikiančiai UAB „Itoma“, ir jo partneriai – reklamos agentūros „Adface“ vadovė Rūta Čekaitė bei renginių ir bilietų valdymo platformą valdančios „Eventon“ vadovas Tomas Daukša – praėjusių metų kovo mėnesį įkūrė e.prekybos platformą Jonukas.lt. Jos įkūrimą paskatino dėl COVID-19 pandemijos paskelbtas karantinas. Kai buvo apribotos galimybės veikti fizinėms prekybos ir paslaugų teikimo vietoms, tapo akivaizdu, kad prekeiviams teks keltis į internetinę erdvę. Daliai žmonių tai galėjo pasirodyti nemenkas iššūkis.

Jonukas.lt įkūrėjai.

„Ši e. komercijos platforma prekeiviams padeda išvengti daugybės problemų – didelių kaštų kuriant bei reklamuojant internetinę svetainę ar pasitaikančių brangiai kainuojančių klaidų. Kitaip sakant, leidžia prekiauti internetu nekuriant savo e. parduotuvės ir taip gerokai palengvina persiorientavimą į e. komerciją. Tereikia pasirašyti sutartį su Jonukas.lt, atsidaryti „Paysera“ sąskaitą ir pradėti prekiauti. Taip Jonukas.lt tapo tikru prekybos centru internete, o ne pardavėju, leidžiančiu kitiems prekiauti kartu“, – apie veiklos principus pasakoja M. Gelgotas.

Nepaisant pačius e. prekybos platformos kūrėjus lydėjusių iššūkių, pavyzdžiui, užtrukusių derybų su banku dėl elektroninio atsiskaitymo už prekes paslaugos teikimo, Jonukas.lt dienos šviesą išvydo per rekordiškai trumpą laiką. Darbai buvo baigti vos per keletą mėnesių, o pirmieji pardavėjai prisijungė dar šios e. komercijos platformos kūrimo stadijoje.

Taip pat skaitykite:  ESO sudarys galimybę gauti papildomų pajamų už sutikimą keisti savo vartojimo įpročius


„Prie Jonukas.lt populiarumo prisidėjo orientacija į gamintojus ir prekių ženklų atstovus, kurių produktais neprekiaujama kitose e. parduotuvėse. Pardavėjų ir pirkėjų dėmesį atkreipė ir platformos pavadinimas – tai lengvai įsimenamas, įprastas ir gilias tradicijas turintis vardas. Kad buvo pasirinktas tinkamas veiklos modelis ir priimti teisingi sprendimai, rodo nuosekliai didėjančios pajamos – lyginant šių metų sausio ir gegužės mėnesius, fiksuojama tris kartus padidėjusi apyvarta“, – kalba pašnekovas.

Dėmesys – inovacijoms

Kaip teigia M. Gelgotas, tiek anksčiau, tiek dabar vystant e. komercijos platformą Jonukas.lt ypatingas dėmesys kreipiamas į teikiamų paslaugų plėtrą, vartotojo patirtį ir pasaulinių inovacijų taikymą. Ji vystoma dvejomis kryptimis. Visų pirma, tobulinama pardavėjų savitarnos sistema – siūlomos visos e. parduotuvės administravimo galimybės, galima koreguoti prekių likučius, krepšelio ir pristatymo sąlygas, valdyti savo užsakymus, naudotis platformos kurjeriais ir kitomis naudomis.

- Reklama -

„Taip pat ypač svarbu išvystyti kuo paprastesnį apsipirkimo procesą garantuojančią internetinę svetainę. Tam padeda ne tik patrauklus, detalėmis neapkrautas dizainas, bet ir gausus prekių pasirinkimas, įvairios papildomos paslaugos pirkėjams, paprastas užsakymo pateikimas, pristatymo sąlygų pasirinkimas bei apmokėjimas“, – pasakoja pašnekovas.

Anot jo, norint atliepti visų pardavėjų ir pirkėjų lūkesčius, ypač svarbiomis tampa inovacijos. Ypač kai tokios e. prekybos platformos ateityje tik populiarės – pirkėjui patogiau visas reikiamas prekes rasti vienoje vietoje, nei ieškoti skirtingose e. parduotuvėse. Augantis pirkėjų skaičius susijęs ir su demografine situacija – jauni ir vis daugiau finansinės galios turintys žmonės vertina kuo trumpesnį apsipirkimą.

„Įvertinant ateityje laukiančius iššūkius nuolat siūlome naujas paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. Sukūrę pirmą tokio tipo e. komercijos platformą šalyje ir toliau ketiname būti žingsniu priekyje – siekiame visiškai ją robotizuoti, ateityje prekių pristatymui galbūt naudoti ir logistikos dronus. Tik taip išnaudodami technologijų suteikiamas galimybes galime visada išlikti unikalia apsipirkimo vieta internete“, – kalba e. prekybos platformos Jonukas.lt vadovas.

Taip pat skaitykite:  Autorių teisės ir „ChatGPT“ – kokie iššūkiai kyla?
spot_img
spot_img
spot_img