12.3 C
Varėna
2024 / 03 / 28

Nauji vėjai: darbuotojai nori dirbti ir judėti tuo pačiu metu

Ar jau skaitete?

Žingsniuokite bent po 15 tūkst. žingsnių per dieną nuo liepos iki spalio ir įamžinkite savo pasiekimus specialioje programėlėje – jūsų lauks ne tik geresnė savijauta, bet ir kitos staigmenos. „Luminor“ bankas, remdamasis gyventojų apklausa, atkreipia dėmesį, kad per karantiną „sustingę“ gyventojai nori daugiau judėti – tačiau tam reikia ir papildomų paskatų. Juolab ekspertai tikina, kad kasdienis fizinis aktyvumas turi didelės įtakos emocinei sveikatai ir darbingumui.

- Reklama -

Birželio mėnesį „Luminor“ bankas atliko Lietuvos gyventojų apklausą, kurios rezultatai atskleidė, jog net 35 proc. respondentų karantino metu bent dalį laiko dirbo nuotoliniu būdu.

Per savaitę – bent 300 min. aktyviai

Lietuviai per mažai dėmesio skiria sveikai gyvensenai, o psichologinį distresą patiria net trečdalis gyventojų, „Luminor“ banko organizuotoje diskusijoje „Kaip pagerinti fizinę ir emocinę savijautą biure ir namuose?“ sakė Lietuvos sporto universiteto lektorė psichologė Brigita Miežienė.

„Per savaitę turėtume skirti bent 300 minučių vidutinio ir didelio intensyvumo fizinei veiklai, tačiau kuo daugiau laiko tam rasime, tuo geriau jausimės. Taip pat svarbu derinti skirtingas fizines veiklas – sportą, lauko žaidimus, vaikščiojimą, šokius ir bent kelias valandas per dieną praleisti be kompiuterio ir telefono, leisti pailsėti kūnui ir dvasiai“, – sakė B. Miežienė.

Psichologei pritarė ir buvusi profesionali atletė, startuolio #walk15 įkūrėja Vlada Musvydaitė-Vilčiauskė. „Savo programėlės naudotojams rekomenduojame per parą nueiti bent 15 tūkst. žingsnių. Tačiau nebūtina to daryti vienu kartu, geriau išeiti pasivaikščioti keletą kartų per dieną, kad bent trumpam atitrūktumėte nuo darbo ar mokymosi veiklų ir ne tik pasportuotumėte, bet ir pailsėtumėte“, – sakė V. Musvydaitė-Vilčiauskė.

Skelbia žingsnių iššūkį

„Luminor“ bankas, bendradarbiaudamas su žingsnių skaičiavimo programėlės #walk15 kūrėjais, nuo liepos 13 d. skelbia iššūkį, kurio metu kviečia gyventojus daugiau laiko praleisti lauke ir per tris mėnesius nueiti milijoną žingsnių.

- Reklama -
Taip pat skaitykite:  Lietuva – tarp labiausiai nukentėjusiųjų nuo naujo trojano

Dalyvauti iššūkyje gali visi parsisiuntę programėlę #walk15. Aktyviausių dalyvių lauks specialios dovanos.

„Kiek atlaisvėjus karantino sąlygoms, pastebėjome, kad banko darbuotojai nori gyvų susitikimų, tad pabandėme darbinius reikalus spręsti ne susėdus prie stalo, o drauge vaikštant. „Luminor“ atlikta apklausa parodė, kad šiuo metu aktyvesnį judėjimą darbo metu stengiasi palaikyti mažiau nei penktadalis lietuvių, tačiau net 45 proc. apklaustųjų patys skatintų kolegas organizuoti išeinamuosius susitikimus, jei tik užimtų vadovaujančias pareigas. Tai stiprus signalas įmonėms daugiau dėmesio skirti darbuotojų sveikatai, nes ilgos darbo valandos prie kompiuterio mažina ir darbuotojų produktyvumą, ir jų pasitenkinimą savo darboviete. Todėl kviečiame visus norinčius jaustis geriau, prisijungti prie „Luminor“ banko iššūkio ir kasdien siekti asmeninio žingsnių rekordo”, – sakė „Luminor“ banko komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė.

Geros savijautos receptas iš ilgaamžių

Pasak B. Miežienės, patarimų, kaip gyventi, kad būtume sveiki ir laimingi, galime pasisemti iš mėlynųjų pasaulio zonų – vietovių, kuriose žmonės gyvena palyginti ilgiau (net iki 100 metų) nei kitur.

„Mėlynosioms zonoms priskiriama Ikarijos sala Graikijoje, Sardinijos sala Italijoje, Okinavos sala Japonijoje, Loma Linda vietovė Kalifornijoje ir Nikojos pusiasalis Kosta Rikoje. Visus šių regionų gyventojus sieja tai, kad jie skiria ypač daug dėmesio sveikai mitybai, kasdien aktyviai juda ir socializuojasi. Taip pat taiko įvairias metodikas streso valdymui ir aiškiai įvardija savo gyvenimo tikslus. Taigi jei norime būti sveiki ir laimingi, turime išmokti išlaikyti balansą visose gyvenimo srityse“, – teigė B. Miežienė.

Daugiau informacijos apie „Luminor“ banko žingsnių iššūkį čia.

„Luminor“ banko užsakymu Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimą birželio mėnesį atliko bendrovė „Spinter research“. Apklausoje dalyvavo daugiau nei 1 tūkst. 18 – 75 m. amžiaus šalies gyventojų.

Taip pat skaitykite:  Būkite dėmesingi parduotuvėse, atsirado naujas prekių ženklas

Agnė Mažeikytė
„Luminor“ komunikacijos projektų vadovė

spot_img
spot_img
spot_img